Informace pro zájemce o službu
V případě zájmu o službu kontaktujte pověřeného pracovníka, který si zapíše Vaše kontaktní údaje. Následně budete kontaktováni sociálním pracovníkem, který Vám poskytne všechny potřebné informace o službě a provede Vás dalším procesem.
Pověřeným pracovníkem pro první kontakt je Hana Králová.
Vyplnit můžete také nezávaznou žádost přes tlačítko níže. Budeme Vás co nejdříve kontaktovat.
V případě kladného vyhodnocení skutečné potřebnosti služby v rámci sociálního šetření u zájemce o službu připraví sociální pracovnice návrh smlouvy a předloží jej zájemci k podpisu. K datu určenému ve smlouvě jako počátek poskytování služby zajistí poskytovatel realizaci služby vhodným asistentem a pravidelně i namátkově provádí kontrolu kvality výkonu asistence.
Základní údaje o službě
Osobní asistence Petrklíč je osobní asistencí registrovanou dle § 39 zákona o sociálních službách pod ID 7256088. Služba je poskytována v terénní formě na území Prahy a Středočeského kraje – zejména v obcích Praha, Kněževes, Tuchoměřice, Horoměřice, Statenice, Černý Vůl, Únětice, Roztoky, Velké Přílepy, Úholičky, Lichoceves, Svrkyně, Okoř, Číčovice, Středokluky, Makotřasy.
Maximální okamžitá kapacita služby je 35 klientů.
Osobní asistenci Petrklíč poskytujeme v souladu s údaji v registru poskytovatelů sociálních služeb každý den bez omezení času (včetně víkendů a svátků).
Základní cena služby je 165,- Kč za hodinu. Podrobnější informace o ceně jsou uvedeny v platném ceníku, který je v nahlédnutí v sekci „Důležité dokumenty„.
Pro úplnost uvádíme odkaz na registr poskytovatelů sociálních služeb s úplnými informacemi o službě – ZDE.
Klientům s uzavřenou smlouvou o poskytování sociální služby nabízíme také doplňkovou službu seniordopravy. Více o této službě najdete ZDE.
Naše poslání
Posláním je poskytovat osobám patřícím do cílové skupiny takovou péči, pomoc a podporu prostřednictvím činností osobní asistence, aby mohly zůstat ve svém přirozeném prostředí i v situaci, kdy potřebují ke svému samostatnému životu pomoc druhé osoby a mohly žít i nadále v co největší míře způsobem, na který byly dosud zvyklé. Poskytujeme podporu v oblastech, ve kterých ji vzhledem ke svým sníženým schopnostem, dovednostem a možnostem potřebují, a to v takovém rozsahu, který je pro ně nezbytný.
Cíle poskytované sociální služby
1. Klient má takovou míru individuální podpory, aby mohl i přes svou nepříznivou sociální situaci žít v přirozeném prostředí.
2. Rozvoj, popřípadě udržení soběstačnosti klienta.
3. Snížení sociální izolace.
Popis cílové skupiny
Osoby od 18 let věku se sníženou soběstačností, jejichž situace vyžaduje pomoc jiné fyzické osoby a tuto pomoc jim plně nemohou zajistit osoby blízké či veřejně dostupné služby.
Kde poskytujeme služby
Osobní asistence je klientům poskytována v domácnostech občanů na území na území Prahy a Středočeského kraje – zejména v obcích Praha, Kněževes, Tuchoměřice, Horoměřice, Statenice, Černý Vůl, Únětice, Roztoky, Velké Přílepy, Úholičky, Lichoceves, Svrkyně, Okoř, Číčovice, Středokluky, Makotřasy.
Zásady poskytování osobní asistence
1. Poskytovatel respektuje jedinečnost každého klienta a poskytuje služby bez diskriminace, tzn. že ke klientovi přistupuje s respektem k jeho osobnosti, důstojnosti, jeho způsobu života, příslušnosti k sociální skupině a s respektem k rozhodování klienta o způsobech řešení jeho nepříznivé sociální situace.
2. Poskytovatel vede klienta k aktivnímu zapojení do procesu řešení jeho nepříznivé sociální situace a využívá vlastních a veřejných zdrojů při jejím řešení, nevytváří tak závislost klienta na dané sociální službě.
3. Služby jsou poskytovány individuálně a pružně se přizpůsobují měnícím se potřebám jednotlivých klientů, tzn. že s každým klientem nastavuje poskytovatel individuální míru péče, pomoci a podpory na základě zjištěných potřeb, možností a osobních cílů klienta, Průběh poskytované služby a naplňování osobních cílů společně s klientem hodnotí a dle zjištěných skutečností upravuje průběh služby tak, aby odpovídala aktuálním potřebám klienta.
4. Poskytovatel poskytuje sociální služby na odborné úrovni – pracovníci se pravidelně vzdělávají, rozvíjí si svou odbornost a naplňují standardy kvality poskytované sociální služby.
5. Podpora schopností, dovedností a možností klienta v maximální možné míře.